Ако желаете да изваете силуета си, да се отървете от излишните килограми, непременно трябва да се подготвите за революция в начина ви на живот. Най-проблемните зони при жените са бедрата и корема. Ако се притеснявате от това, че сте напълнели доста в коремната област погледнете в следващите няколко съвета. Подуването на коремчето също зависи от храна, която приемаме, от месечния ни цикъл. Дори за известен период от време, това подуване ни кара да се чувстваме зле, сякаш сме глътнали гюле, не можем да сложим някоя прилепнала блуза. Като цяло ни кара да се чувстваме некомфортно. Борейки се с премахването на мастните натрупвания, често се случва да изгубим воля и вдъхновение. Много от жените се отказват още в самото начало. За да сте сигурни в себе си, да не губите надежда, сили и амбиция по време на вашата т. нар. диета, погледнете следните няколко номера. Нездравословната ни диета заедно с начина ни живот може да допринесе за формирането именно на подут корем, което е изключително нездравословно. Следващите трикове ще ви помогнат да тонизирате мускулите и да отстраните мазнините по-ефективно. 


Жена, която прави упражнения.Не задържайте дъха си! По-добре е да включите в рутинните си тренировки коремните преси. Важно е обаче да се уверите, че предоставяте точното количество кислород на вашите мускули. Направете това чрез възприемане на правилните дихателни техники. С цел да тренирате правилно мускулите на корем, трябва да се стремите да вдишвате от по-ниската част, което е по-лесно, и издишайте през горната средна част на диафрагмата. Тренирайте същия начин на дишане и при изпълнението на различни видове упражнения. Ако не сте доволни от отслабващия ефект на вашата рутинна тренировка включете и гири. Това ще внесе чувствителна разлика във вашите упражнения. Те ще добавят допълнително напрежение в мускулите като изгарянето на мазнини ще се увеличи. Не правете повече от 20 коремни преси с подобно натоварване и ще усетите резултатите в много къси срокове.
Извиване и завъртане! Ако се ограничите само с коремните преси рискувате да лишите някои от мускулите от тонизиране. За да направите тренировката си по-гъвкава и разнообразна започнете да правите извиване със завъртане. Това ще стегне допълнително долната част на корема.

Жена, която прави упражнения за корем.Балансиране! За да изведете мускулната си тренировка до ново ниво добавете упражнение за баланс към вашите фитнес упражнения. Един от най-ефективните уреди за изгаряне на коремните мазнини със сигурност е топката за стабилност. Тя е голяма и мека. За да запазите равновесие на нея трябва да използвате именно коремните мускули. Колкото повече ги натоварвате, толкова по-голям ще е ефектът.
 
Жена, която прави йога.Пилатес и йога! Тези два супер популярни начина за поддържане на форма са перфектни за поддържане на перфектен корем.Тези програми също могат да увеличат гъвкавостта ви, ще ви помогнат да преодолявате стреса много по-бързо, леко и безболезнено, без депресии и т.н. Тайната на плоския корем е да тренирате страшно редовно и да се храните здравословно – забравете за мазните и вредни храни!