Днес ще ви срещнем с една изключително интересна компания. Тя работи усърдно в посока подпомагане нуждите на чуждестранните граждани, откъм установяване и релокация. Бюрокрацията в България може да измъчи всеки и особено тези, за които има езикова бариера. Как да се справим с българската администрация, разказват Петър Благоев и Гергана Стоянова 
 
 

Кое ви подтикна към предлагането на този тип услуга? Може би лично сте се сблъсквали с бюрокрацията в България? Разкажете ни за историята на компанията.

Историята е доста дълга! В началото започнахме с преводи и легализация на документи. В процеса на работа забелязахме, че има нужда от комплексна административна услуга за чужди и български граждани. Постепенно започнахме да разработваме услуги, които спестяват време и усилия на нашите клиенти. Боравенето с документи и висенето по опашки, не са от най-приятните дейности. За това, ние предлагаме да делегирате задачите си на нас! Работим в три направления:
Преводи и легализация на документи
Набавяне на документи за сделки с недвижими имоти/ Административно обслужване на български граждани
Административно обслужване на чуждестранни граждани
 

Разкажете ни повече за услугите, които предлагате.

Услугите, които предлагаме са разнообразни. В момента сме се концентрирали главно върху разработването на услугите за чужденци, които искат да се установят в България. В нашия екип има голям брой служители, които в даден период от живота си са пребивавали в чужбина и са се сблъсквали с това да се налага да се справяш сам в чужда държава и на чужд език. Приемаме работата, като предизвикателство и лична мисия! Примери за услуги които предлагаме: Съдействие при издаване на разрешителни за пребиваване, за работа, осигуряване на личен придружител, който владее езика на чужденеца и му съдейства в комуникацията с българските институции.
 

Фирмата ви е насочена към релокация не само на физически, но и на корпоративни клиенти?

Идеята ни е да достигнем до корпоративни клиенти, които имат служители- чуждестранни граждани и разбират необходимостта да аутсорснат административните си задължения на нашия екип. Предимствата от такова партньорство са многобройни. На първо място в наше лице те ще намерят коректен партньор, който извършва услугите си професионално. Ние спестяваме време и усилия на техните служители на преференциални и достъпни цени. Много често се случва в такива компании, служители да извършват тези дейности, а това да не е тяхната работа.
 
 

Какви хора се свързват най-често с вас? Като националност и професии например?

Най-често с нас се свързват млади предприемачи, които възнамеряват да стартират своя бизнес в България. Привличат ги възможностите, които предлага нашия пазар и достъпните цени. Професиите и националностите са разнообразни, както европейски граждани, така и граждани на трети страни, които попълват липсата на кадри в България. 
 

Предлагате ли тази услуга на българи в чужбина?

Към момента, не се занимаваме с обслужване на български граждани в чужбина. Въпреки това, можем да им съдействаме при отпътуване, за набавянето на документи необходими на чуждестранните органи. Предлагаме набавяне на документи от различни институции, превод и легализация. Например, набавяне на свидетелство за съдимост, удостоверение за семейно положение, превод и легализация на диплома, акт за раждане и др.
 

Как могат да се свържат с вас хората които имат нужда от тази услуга?

Може да се свържете с нас по няколко начина:
Като ни изпратите запитване на e-mail relocate@sivir.bg ,  като се обадите на телефон +3598945544751 или пък ни посетите на адрес ул. Аксаков 7, ет.2.
Нашият уебсайт е www.relocatetobulgaria.com
 
Цялото интервю можете да прочете в Трио